2015-2016年末年始のサポート対応について

トーラムオンライン運営チームより2015-2016年末年始のサポート対応についてお知らせです。

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目次/Index


2015-2016年末年始のサポート対応について

平素はトーラムオンラインをご愛顧いただき、誠にありがとうございます。

トーラムオンラインサポートは2015年12月30日(水)から2016年1月3日(日)までの年末年始期間中、サポート対応を休業いたします。

休業期間中もメールによるお問い合わせを受け付けておりますが、お問い合わせへのご返信は2016年1月4日(月)以降に順次対応いたします。
平常時よりも時間を要する場合がありますので、あらかじめご了承ください。

ご迷惑をおかけいたしますが、なにとぞよろしくお願い申し上げます。

なお、サーバ監視業務につきましては、サポート対応休業期間におきましても通常通り執り行います。


問い合わせ窓口について

Android版トーラムオンライン1.0.3a、iOS版トーラムオンライン1.0.2iへのアップデートによりトーラム オンライン アプリ内からの問い合わせ窓口が整備されました。

問い合わせ窓口への遷移

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画面左上 メニュー > 雫玉ショップ > お問い合わせ

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お問い合わせの内容毎に窓口がわかれております、「雫玉の購入」「意見・要望」「不具合報告」「不正・迷惑行為」「その他」各項目毎の必要事項を記載のうえご活用ください。


お問い合わせのルール

  1. ゲームの攻略方法などのご質問にはお答えしておりません。
    攻略以外のお問い合わせの場合でも、質問内容によってはお答えできない場合があります。

  2. 回答にはお時間をいただく場合があります。
    回答期限の指定や「至急」のご要望にはお答えできない場合があります。

  3. 回答は弊社よりお客様個人宛にお送りするものです。
    返信内容の一部または全部を他の目的で使用(転用、二次利用など)することはご遠慮ください。

  4. メールでの返信が不達の場合やご質問内容によっては、他の連絡手段を取らせていただく場合がございます。

  5. 迷惑行為に関するお問い合わせには、ご連絡いただいた内容に基づき適切な対応をいたします。
    内容によっては対応いたしかねる場合がございます。対応の有無やその内容について、ご報告者へのお知らせは行っておりません。

  6. 1度のお問い合せに複数のお問い合せ内容を記載されますと、対応に非常に時間をいただくことになる可能性がございます。
    スムーズな対応のためにも、1つのお問い合せに対しては必ず1件ずつお問い合せください。

お問い合わせの対応の流れ

  1. お客様よりお問い合わせをいただき弊社トーラムオンラインサポートに届きしだい、即時に自動返信メールが送信されます。自動返信メールの内容を一度ご確認ください。

  2. 自動返信後、弊社所定の営業時間にトーラムオンラインサポートよりお問い合わせに関する返信いたします。

  3. またお問い合わせの内容により再度ご連絡行う場合もございます。
※自動返信メールが来ない場合はメールフォームにてご記入いただいたメールアドレスが誤っているか、迷惑メール設定などで受信できない場合があります。
お問い合わせ時にご記入いただくメールアドレス、メール設定を確認(@toram.jp)からの受信を可能してから再度お問い合わせください。

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Support during new year holidays

Thank you for playing Toram Online.

Toram Online Customer Support will be closed from December 30, 2015 to January 3, 2016.

Submission form is available during closed days, however replies will be done from January 4, 2016 in the order received.
Please note that replies may take longer than usual days.

We apologize for the inconvenience, but thank you for your understanding.

Server monitoring will be done as usual during the closed days.


Contact Us

Tap Menu > Orb Shop > Contact Us.

Please choose the category of your inquiries from “Orbs”, “Comment”, Bug Report”, “Abuse Report” or “Others” and enter the contents.

Rules for “Contact Us”

  1. We cannot individually provide detail information related to game-play, according to the game policy.
    We may not be able to answer questions depending on the topics.

  2. It may take time to reply inquiry.
    We cannot respond to any requests regarding replies.

  3. We are individually sending replies to answer inquiry.
    Please refrain from using our replies for other purposes.

  4. We may use other methods to reply depending on the contents of inquiry.

  5. Concerning abuse reports, we will look into the issues and take measures accordingly.
    However, please note that we cannot report whether any actions have been taken or not and disclose any details with regard to standards of judgment due to privacy concerns.

  6. When we receive multiple inquiries in one mail, response takes much longer than usual.
    For this reason, we ask that you send separate inquiries for each issue.

Flow of Inquiry

  1. Once your inquiry reaches Toram Online Customer Support, you will immediately receive an automated message.

  2. After the automated message, you will receive a response within our business hours from Toram Online Customer Support.

  3. We may need to contact you again depending on the content of inquiry.

*If the auto reply message is not sent to you, the e-mail address entered in the mail form may be mistaken or the message cannot be received due to mail filters set up for spam.
Please contact us after you checked the entered e-mail address, and have checked the mail receiving settings(Accepting from the domain @toram.jp).

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新年期間之客戶服務體制

感謝您一直以來對托蘭異世錄的支持與愛護。

托蘭異世錄客服部門將於2015年12月30日(三)至2016年1月3日(日)因應新年假期而暫停服務。

歇業期間內,您仍可寄信至客服中心,唯回信業務將待2016年1月4日(一)之後依序對應,並預計將花費較長時間處理,敬請見諒。

造成您的不便,我們深感抱歉。
感謝您的體諒。

p.s.歇業期間中,伺服器監控業務將照常執行。


遊戲內客服窗口

托蘭異世錄由Android1.0.3a版、iOS1.0.2i版起,遊戲內客服窗口環境以正式整備完畢。

客服窗口

遊戲內選單 > 露珠商店 > 聯絡客服

各窗口對應不同詢問事項,包括:「購買露珠」「玩家意見」「Bug回報」「檢舉」「其他」,請寫明各必須事項後,與我們聯絡。

客服回應原則

  1. 概不回答遊戲攻略。
    即使您並非詢問遊戲攻略,依照您的詢問內容,仍然有可能無法回答您的問題。

  2. 部分情況下無法即時回覆。
    即使您指定回覆期限,或要求「立即回覆」,仍然有可能無法回應您的需求。

  3. 客服回覆內容為本公司寄送予使用者個人之內容。
    請勿將客服回覆之部分或全部內容,作為其他目的使用(轉傳、二次利用等)。

  4. 若客服回覆內容無法傳達,或依照您的諮詢內容,有可能以其餘方式與您聯絡。

  5. 關於玩家行為之舉報信件,本公司將依據舉報者提供之內容,採取適當的因應措施。依照內容情節,部分情況可能無法因應。是否採取因應措施,則不會告知舉報者。

  6. 於一份諮詢單中記載多項諮詢內容時,有可能致使您必須等待相當長的時間。為了能夠順暢地因應玩家諮詢,請務必於每份諮詢單中,填寫單一事項。

客服處理流程

  1. 當托蘭異世錄的客服團隊收到您的諮詢單,系統將即時傳送自動回覆信件給您。請您先行過目自動回覆信件之內容。

  2. 系統送出自動信件後,本公司將於既定的營業時間內,由托蘭異世錄客服針對您的諮詢進行回覆。

  3. 另外,依據您的諮詢內容,有可能多次與您聯絡。
※若您並未收到系統自動回覆信,有可能是諮詢單上填寫之信箱地址有誤,或是因垃圾郵件之設定,造成您未收到信件。
請確認您於諮詢單內填寫之電子信箱地址是否無誤,以及信箱設定(將網域名@toram.jp設定為可接收)後,再次與我們聯絡。


この度のお知らせは以上となります。

※内容・日時などは都合により変更される場合があります。


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2015-2016年末年始のサポート対応について への3件のコメント

  1. 匿名 より:

    モノノフいらねw

  2. 匿名 より:

    で、露店実装はどうなった?

  3. ニックネーム変えたい より:

    うわーん!変なニックネームつけるんじゃなかったー!
    ニックネーム変えたいよー!!

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